درباره این کتاب - شنبه یکم شهریور ۱۴۰۴
نمونهٔ سناریؤی عملی یک پروژهٔ نرم‌افزاری - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
مهارت‌های کلیدی برای موفقیت تیم نرم‌افزاری - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
روابط کاری و فرایندهای کلیدی - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
مقایسه نقش ها بین تیم های بزرگ و کوچک - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
ساختار تیمی عمومی در یک شرکت نرم‌افزاری - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
تیم ها و نقش ها: مقدمه - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
ابزار: Figma، Lucidchart - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
معماری: UML، پایگاه داده - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
UI: Wireframe، اصول رنگ و تایپوگرافی - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
UX: نقشه سفر کاربر، پرسونای کاربر - چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۴
فصل 2- نمونه ساختار User Stories - دوشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۴
فصل 2- نمونه ساختار FRD (Functional Requirements Document) - دوشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۴
فصل 2- نمونه ساختار سند: BRD - دوشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۴
فصل 2: از ایده تا نیازمندی‌ها - دوشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۴
فصل اول: مقدمه و کلیات / 1.اهمیت ساخت نرم افزار - یکشنبه بیست و سوم شهریور ۱۴۰۴